MAIL-IN REPARATIONER

Hvis du ikke har mulighed for at indlevere din enhed i en af vores butikker, kan du altid sende din enhed til os.

  • Udfyld Vores Mail-in Reparations-formel

    Så snart vi modtager din enhed, vil en af vores teknikere diagnosticere dit produkt, og kontakte dig med diagnose resultatet. Efter en beskrivelse af problemet, får du et u-forpligtet tilbud på en eventuel reparation.

  • Send Din Enhed Til Os

    Phoneium Farum: Farum bytorv 41, 3520, Farum. (Pakkeshop: 99545)
    Phoneium Stenløse: Egedal Centret 54, 3660, Stenløse (Pakkeshop: 99544)

    * Hvis muligt, vælg meget gerne at sende til GLS Pakkeshop i en af vores butikker. Dette gør at vi bedre kan tracke og holde styr på produktet.

  • Vi klarer resten

    • Vi sender en bekræftelses mail, når produktet er modtaget.
    • Du får et reparations-nummer fra os.
    • Vi reparere dit produkt så hurtigt som muligt.
    • Når reparationen er udført, og du har betalt for reparationen, sender vi din enhed tilbage til dig.
REPARATION MAIL – SERVICE FORM

Der må meget gerne medfølge en seddel, Print eller en håndskrevet besked med Navn, telefon nummer og mail. Dette gør det meget lettere for os, at holde styr på din enhed!